четвртак, 15. новембар 2012.

MultiSystem - jednostavno do USB multi boot-a


Pretpostavljam da je iz dana u dan sve više nas koji na svom računaru nemamo instaliran CD/DVD, a ako još volite da isprobavate različite Live Linux distribucije onda Vam je neophoden neki USB multi boot creator. U početku ja sam bio zadovoljan mogućnostima koje nudo Unetbootin, ali veremenom moji apetiti su se povećali (ili samo moja lenjost). U potrazi za zadovoljenjem ovog apetita naišao sam ne nekoliko USB multi boot creator-a kao što je: SARDU, XBOOT, YUMI i meni najdraži MultiSystem.
MultiSystem je multiboot USB creator namenjen linux platformi. Ono što ga po meni izdvaja je mnoštvo mogućnosti kao što su: podešavanje i update GRUB-a, update Burga, Backup - Restore, dodavanje persistent moda, promene veličina prostora predviđenog za persistent moda, download svih poznatijih LiveCD Linux distribucija, popravljanje grešaka, instalacija Virtual box-a, kreiranje boot-a za Mac, Win, testiranje LiveUSB-a pomoću QEMU-a ili Virtual Box-a itd, itd. Preporučujem da pogledate matični sajt.

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови