среда, 22. август 2018.

Pandoc konverzije bez po muke



Kada je reč o pisanju teksta nekako je uobičajeno da se koriste standardne tekst aplikacije kao što su Word, Libre office, Writer i sl. Iz ličnog iskustva sa ovakvim tekstovima najčešće sam imao nekakvih problema. Formatiranje se promenilo, nedostaju neki od fontova, ili su se pojavljivale neke druge “čudne” fantomske greške zbog kojih nisam mogao da otvorim tekstualnu datoteku.
Tada sam počeo da koristim Red NoteBook najviše zato što sam mogao sve da držim na jednom mestu i da jednostavno i brzo pronađem ono što mi treba. Sa njim se nekako “prirodno” nametnuo Markdown i tako je već prilično godina unazad. Za mene je to bila dobra odluka koja mi je uštedela mnogo vremena.Sada sam otkrio Pandoc univerzalni document converter sa kojim se “preskaču sve moje muke. Naime on konvertuje Markdown, reStructuredText, textile, HTML, DocBook, LaTeX, MediaWiki markup, TWiki markup, TikiWiki markup, Creole 1.0, Vimwiki markup, OPML, Emacs Org-Mode, Emacs Muse, txt2tags, Microsoft Word docx, LibreOffice ODT, EPUB, Haddock markup u XHTML, HTML5, Microsoft Word docx, OpenOffice/LibreOffice ODT, OpenDocument XML, Microsoft PowerPoint, EPUB, TEI Simple, GNU TexInfo, Groff man, Groff ms, Haddock markup, JATS, InDesign ICML, OPML, LaTeX, ConTeXt, LaTeX Beamer slides, PDF itd. Da skratim Pandoc će Vas poštedeti muka zato pogledajte matični sajt.

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови