петак, 15. јануар 2016.

Remix OS - Android za desktop



Pre par nedalja čitajući forume sam slučajno naišao na vest o Remix OSu i pre dan sam ga i isprobao. Nekako sam imao predosećaj da to neće ići baš sve glatko kao u njihovom videu. Prvi problem mi je pravio Flash USB nije bio dovoljno brz. Naime, njegova minimalna brzina treba da je 20 MB/s, i narvno ni jedan sa moje gomile nije bio toliko brz. Na kraju sam skinuo Remix OS for PC Package (EFI) verziju i sve to iskombinovao na SSDu. Probao sam na Acer, Asus i Lenovo PC laptopu, i na kraju na MacBookProu. Sve je radilo "out of box" jedina razlika je bila na MacBookProu jer je tachpad razumeo kao touchscreen pa mi je pokazivao tačke u zavisnosti od dodira. No, sve u svemu ništa spektakularno. Android koji izgleda kao desktop OS podržava GooglePlay i ne baš nešto brz. No, preostaje nam samo da vidimo kako će se sve to razvijati. 

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови