понедељак, 5. август 2019.

Project managmant - ili kako da se opustite u moru projekata


Kada sam počeo da vodim samostalno projekte trebao mi je neki sistem za praćenje projekta jer broj projekata i saradnika se eksponencijalno povećavao. Od prilike u isto vreme sam na internetu naleteo na dokumentarac o Toyoti gde sam prvi put čuo za Kaban sistem i odmah sam u svom radu primenio pojednostavljenu verziju. Naime, sve svoje poslove sam podelio u tri grupe: ono što treba da se uradi, ono što se trenutno radi i ono što je urađeno tj. završeno (a kasnije sam dodavao i nove liste). U početku sam kao softver koristio RedNotebook a saradnike, i trenutne faze projekata obeležavao tagovim, a kasnije sam to sve isto radio u Evernote-u. Par godina kasnije pojavilo se “more” aplikacija namenjenih upravljanju projekata.

Za početak pogledajte linkove koje slede:
TrellonTaskPipefyMeisterTaskKanbanFlowTask ManagementSortdWrikeFunctionFoxProofHubBitrix24PaymoKanboardTaigaioWekanRestyaTaskBoard

Kanban knjiga Free

1 коментар:

Популарни постови