среда, 1. август 2018.

InVision studio - novajlija koji obećava



Iako sam još aprila 2018. imao prilike da testiram ovu aplikaciju nekako neopravdano o njoj nisam rekao ni reč. Pre par godina sam sasvim slučajno naleteo na Macaw malu aplikaciju sa u to vreme inovativnim konceptom koji je više išao na ruku grafičkim diizajnerima. Od trenutka kada sam je prvi put upotrebio bio sam oduševljen lakoćom kojom sam uspevao da kreiram HTML strane od nule. Podjednako koliko je bilo moje oduševljenje toliko je bilo i moje razočarenje kada sam saznao da je prešao u ruke InVision ekipe.
Nekako kroz vreme se pokazalo da kad velika firma otkupi malu firmu sa dobrom ili perspektivnom aplikacijom ta aplikacija nestane ili se “pretopi” u nešto drugo (setimo se samo Adobe-a i FreeHanda, PageMakera, FrameMakera i drugih). Doduše funkcionalan Macaw se još uvek može preuzeti sa matične strane, ali on se ne razvija još od 2016. godine. No, vratimo se InVision studiju, dugo najavljivanom i reklamiranom kao aplikacija koja će “oduvati” konkurenciju. Međutim od starta se činilo da je to prevelik “zalogaj”, izlazak aplikacije je kasnio par meseci a onda je izašla verzija samo za OSX. Direktni konkurenti ove aplikacije su Sketch, Figma i Adobe Xd, svaki od njih je sa sobom doneo nešto novo a InVision studio je pokušao da to sve objedini. Prvi pozitivan utisak svakako ostavlja vizuelno atraktivan i intuitivan interfejs. Tako da onaj ko je imao iskustva sa konkurencijom neće imati problem sa navikavanjem na InVision studio. Kreiranje prototipa je perjanica ove aplikacije, ali kompletan dobar utisak kvari nestabilnost same aplikacije. U toku rada se nekoliko puta “zaglavljivala” ili se u toku rada samostalno gasila. To je ujedno i razlog što sam posle nedelju dana odustao od nje. Nadao sam se da su to samo male bolesti kojim će se brzo popraviti, pa sam juče  opet downloadovao aplikaciju i probao je, ali bez promena. Videćemo šta će se desiti u toku godine do tada… Sketch ili Figma.

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови